Kompanija „Fijat automobili Srbija“ odlučila je da sruši najnoviju „Zastavinu“ Upravnu zgradu broj 2, koja se nalazi pored glavnog ulaza u fabriku, kako bi na tom mestu bio podignut reprezentativni objekat: salon za prijem, sličan onom u Torinu. Iako se radi o jednom od najnovijih i najlepših objekata kragujevačkog kolektiva, Italijani su odustali od renoviranja i dogradnje jer je, zbog podzemnih voda, nemoguće dobiti upotrebnu dozvolu. U novom prijemnom centru, pored mnogobrojnih konferencijskih sala, nalaziće se i muzej sa stalnom postavkom iz istorije Fabrike automobila u Kragujevcu. Torinsko-srpska kompanija, inače, trenutno privodi kraju rušenje „Zastavinog“ instituta, ograđeno je više desetina hektara parking prostora pored Lepenice, gradi novi energetski blok vredan oko 70 miliona evra, te renovira oko 400.000 kvadrata proizvodnog i poslovnog prostora.
Kompanija „Fijat automobili Srbija“ odlučila je da sruši najnoviju „Zastavinu“ Upravnu zgradu broj 2, koja se nalazi pored glavnog ulaza u fabriku, kako bi na tom mestu bio podignut reprezentativni objekat: salon za prijem, sličan onom u Torinu.
Iako se radi o jednom od najnovijih i najlepših objekata kragujevačkog kolektiva, Italijani su odustali od renoviranja i dogradnje jer je, zbog podzemnih voda, nemoguće dobiti upotrebnu dozvolu.
U novom prijemnom centru, pored mnogobrojnih konferencijskih sala, nalaziće se i muzej sa stalnom postavkom iz istorije Fabrike automobila u Kragujevcu.
Torinsko-srpska kompanija, inače, trenutno privodi kraju rušenje „Zastavinog“ instituta, ograđeno je više desetina hektara parking prostora pored Lepenice, gradi novi energetski blok vredan oko 70 miliona evra, te renovira oko 400.000 kvadrata proizvodnog i poslovnog prostora.